Newsflash #8

Assalamualaikum and selamat sejahtera kepada yang bukan muslim, 1st of all i would like to say sorry for the delay of the entry. Janji hari khamis tapi hari jumaat baru post. Biasa lah, janji melayu. haha. *joke*
Entry delay disebabkan internet saya broke down akibat daripada kawan saya yang bangang. Dia menyebabkan broadband saya kena block, so terpaksala delay nak post entry. Before we start, please watch the video 1st. :)


Okay, lets get things straight here. Today entry adalah tentang "BIEBER FEVER"!!! woooo! seronok tak?-.-"
Untuk pengetahuan anda yang tidak berapa nak tahu, Justin Bieber(JB) is performing at stadium merdeka last night. Ramai kot fan dia kat Malaysia ni, mostly perempuan. Wow! Kalau single, rugi tak pergi concert dia sebab boleh dapat jodoh kot. :)

Masalahnya sekarang ni, saya serius tak kisah pasal nak jadi fan Justin Bieber ni. Yang jadi masalah ialah, bila budak2 pun influence benda yang tah apa2. Haish, what Malaysian have become. Ok cakap saya ni rigid, tapi for a so called Muslim country like us, why must allowed "Flash Mob" yang diadakan kat Pavillion,Kuala Lumpur. Baru budak dah tau pakai sexy, booty dance, eh macam2 lagi la. Apa benda semua ni? Jadi fan sahaja dah la, tak perlu nak jadi stripper. Haih. Saya ni takda la nak jadi bagus ke apa ke, cuma saya malu bila other Muslim country see us like this.

Maybe la ada orang kata, "Ala bukan semua kat situ orang muslim pun" but still! ada jugak kan? Itu yang menjadi masalahnye, jadi decent fan bukan tak boleh kan? Kang bila sound, dia cakap la kita ni kolot la, apa la. Eh tak boleh la mcm ni! Apa2 pun, welcome to Kuala Lumpur Justin Bieber. :)

Ok nuff said here, feel free to throw ur opinion, critics and so what ever right down below.

*Justin Bieber is performin nearby .......even God was angry and it was thundering so badly here!! and I thought it was the end of the world, wait till you listen to...REBECCA BLACK!*



1 comment: